OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO KIEROWCY AUTOBUSU

 

 

Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Dąbrowicy

ogłasza nabór na stanowisko kierowcy autobusu min. 18-osobowego, do przewozu osób niepełnosprawnych będących Uczestnikami Domu.

 

  1. Wymagania :

    a) posiadanie kwalifikacji zawodowych zwiazanych z pracą na stanowisku kierowcy – posiadanie odpowiednich uprawnień do kierowania autobusem:

    - prawo jazdy kat. D,

    - aktualne orzeczenie psychologiczne,

    - ukończony kurs kwalifikacyjny na przewóz osób,

    oraz inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje,

    b) mile widziane umiejętności mechanika samochodowego,

    c) dyspozycyjność, punktualność, uczciwość,

    d) komunikatywność, cierpliwość i właściwy stosunek do osób niepełnosprawnych,

    e) odpowiedzialność za powierzone mienie – pojazd i jego wyposażenie,

    f) brak przeciwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy,

    g) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań:

    Obsługa autobusu min. 18-osobowego będącego własnością Stowarzyszenia „Otwarte Serce”, dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy w Dąbrowicy, w tym:

    a) przewóz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Dąbrowicy z miejsca zamieszkania lub innego miejsca wskazanego przez pracodawcę do Ośrodka, zgodnie z trasą przejazdu i odwóz po odbytych zajęciach z Ośrodka do miejsca zamieszkania lub innego wskazanego miejsca, zgodnie z trasa przejazdu,

    b) wyjazdy z uczestnikami podczas trwających zajęć,

    c) dbanie o czystość i właściwy stan techniczny pojazdu, w tym monitorowanie terminów obowiązkowych przeglądów,

    d) tankowanie pojazdu na wskazanej przez pracodawcę stacji paliw oraz terminowe dostarczanie faktur.

 

  1. Wymagane dokumenty:

    a) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, list motywacyjny,

    b) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje, kopie świadectw pracy potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie oraz inne dokumenty potwierdzające doświadczenie i umiejętności,

    c) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

    d) Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U.2016.922).

 

  1. Miejsce i termin składania dokumentów:

     

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 13 października 2017 roku w biurze Środowiskowego Domu Samopomocy w Dąbrowicy 161, 33-230 Szczucin lub pocztą elektroniczną, adres e-mail: sds.dabrowica@op.pl

 

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, nr telefonu.

 

 

 

Kierownik ŚDS w Dąbrowicy

Maria Bielaszka