O G Ł O S Z E N I E
Burmistrz Szczucina zawiadamia, że rolnicy, którzy ponieśli szkody w uprawach rolnych w wyniku niekorzystnego zjawiska atmosferycznego (n.z.a.), tj. gradu w dniu 29 sierpnia 2023 r., mogą składać wnioski celem oszacowania strat. Przedmiotowe wnioski należy składać niezwłocznie, nie później jednak niż 10 dni od dnia wystąpienia n.z.a., na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta i Gminy Szczucin lub w pok. nr 20 II piętro w godz. pracy urzędu.
Druk wniosku wraz załącznikami jest dostępny do pobrania ze strony www.szczucin.pl (pod ogłoszeniem dot. gradobicia), na Dzienniku Podawczym oraz w pok. Nr 20 (II piętro).
Do wniosku należy dołączyć:
- kopię wniosku o płatności w ramach wsparcia bezpośredniego złożonego do ARiMR w roku wystąpienia klęski (dotyczy rolników korzystających z w/w formy pomocy),
- mapkę zawierającą numery ewidencyjne działek rolnych wraz z zaznaczonym obszarem i rodzajem uszkodzonych upraw,
- wydruk z Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ) zawierający pełny raport o pogłowiu zwierząt gospodarskich, na dzień wystąpienia n.z.a. (rolnicy prowadzący produkcję zwierzęcą - dotyczy bydła, owiec, kóz i świń).
Wniosek o oszacowanie strat należy wypełnić czytelnie i kompletnie wraz z niezbędnymi załącznikami oraz winien być zgodny z wnioskiem o płatności złożonym do ARiMR.
Burmistrz Szczucina